Incidències

Incidències

Per obrir una incidència, només cal que completeu els camps que hi ha a continuació. Rebreu un correu amb el codi de la incidència, confirmant que s'ha enviat correctament. Recordeu que totes les incidències rebudes a partir de les 18.00 hores seran processades a partir del següent dia laborable.

Helpdesk

Helpdesk

Descarrega el nostre software que ens permetrà donar-te suport helpdesk remot amb Logmein o Teamviewer.

Descarregar LogMeIn

Descarregar TeamViewer





Servei normal* Servei urgent**

*Marcant Servei Normal la seva incidència s'atendrà durant les 24 hores següents a l'enviament del formulari, o bé durant el següent dia laborable.
**Marcant Servei Urgent la seva incidència s'atendrà en les 2 hores posteriors a l'enviament del formulari (en fer-ho, accepta les Condicions del Servei Urgent).




Condicions del Servei Urgent
Seleccionant servei urgent, s'accepten els termes i condicions per a la prestació de serveis urgents de Kouten:

Tots els Serveis que requereixin l'atenció urgent (resposta en menys de 2 hores), tenen un preu de 90,00€/hora+IVA+desplaçament, o bé 2 tiquets d'hora per cada hora. Aquesta tarifa serà aplicada en tot moment llevat diumenges i festius, en que el preu serà de 120,00€/hora+IVA+desplaçament, o bé 3 tiquets d'hora per cada hora de treball.