Incidències

Incidències Tecicom

Per obrir una incidència, només cal que completeu els camps que hi ha a continuació. Rebreu un correu amb el codi de la incidència, confirmant que s'ha enviat correctament. Recordeu que totes les incidències rebudes a partir de les 19.00 hores seran processades a partir del següent dia a les 7:00 laborable.












Servei normal* Servei urgent**

*Marcant Servei Normal la seva incidència s'atendrà durant les 24 hores següents a l'enviament del formulari, o bé durant el següent dia laborable.
**Marcant Servei Urgent la seva incidència s'atendrà en les 2 hores posteriors a l'enviament del formulari (en fer-ho, accepta les Condicions del Servei Urgent).




Si No




Acceptació de les condicions de servei
Per enviar aquest formulari cal que marqui la casella que hi ha a continuació. Acceptant així que si no disposa d'hores de suport, i el motiu no és imputable a Kouten, la seva incidència pot ocasionar despeses a les que s'aplicaran les tarifes i condicions de servei tècnic vigents.