Contracte de condicions d’ús generals del servei de BACKUP

El present contracte el subscriu per mitjà de la pàgina web Kouten.cat, d’una banda, Kouten grup comunicacions SL, C/ Carrasco i Formiguera 21 de Manresa (Barcelona), amb C.I.F.:B-65572711, inscrita al Registre Mercantil de Barcelona (d’ara endavant Kouten).
I de l’altra part, el CLIENT, les dades del qual ens facilita mitjançant el formulari que Kouten posa a la seva disposició a través d’aquesta pàgina web, per procedir a la contractació del servei lliurement escollit i especificat a la present pàgina web. El CLIENT manifesta que les dades indicades són certes, veraces i vigents, a més de facilitar-les per pròpia voluntat.

CLÀUSULES
PRIMERA.- OBJECTE

El present contracte té per objecte regular les condicions de les possibilitats del servei de còpies de seguretat remotes (d’ara endavant BACKUP), que Kouten ofereix als seus clients, així com fixar les condicions i la remuneració de Kouten per la prestació dels serveis esmentats.
Altres prestacions, serveis, aplicacions, o bé opcions, poden ser ofertes per Kouten al client, mitjançant altres contractes o comunicats comercials, així com mitjançant el lloc web www.Kouten.cat.

SEGONA.- CARACTERÍSTIQUES DEL SERVEI DE BACKUP

2.1 El de BACKUP, és un servei ofert per Kouten per a la salvaguarda remota dels continguts de l’equip informàtic que client vulgui conservar. Les dades seran emmagatzemades als servidors de Kouten. En el servei de BACKUP no administrat, al client se li proporcionaran únicament les dades del servidor ftp on s’emmagatzemaran les seves còpies de seguretat, amb els serveis més avançats, a més s’inclouran elements de programari, amb la finalitat de garantir que el procés es farà automàticament, encriptat, i amb les màximes mesures de seguretat per a la conservació de les còpies realitzades, i conservades durant el període establert.
2.2 En les modalitats de BACKUP administrades, és imprescindible la instal·lació de programari de client de BACKUP al seu terminal. El client ha de tenir en compte la compatibilitat del programari amb el sistema operatiu dels seus sistemes informàtics.
2.3 En funció del servei contractat, el client pot fer còpies de seguretat programades o manuals de qualsevol arxiu del seu equip local. La primera salvaguarda de dades és completa. La resta de salvaguardes seran incrementals o bé completes, de manera que només se salvaran aquells fitxers que s’hagin modificat respecte a la versió anterior, o bé tot el sistema.
2.4 El client podrà, en qualsevol moment, eliminar, o bé sol·licitar l’eliminació d’aquells fitxers que formin part de còpies de seguretat realitzades, i que no vulgui conservar.
2.5 Per a aquells clients que ho sol·licitin, Kouten pot realitzar la còpia de la informació desada per entregar-la al client, prèvia sol·licitud i pagament.
2.6 El servei de BACKUP en la modalitat no administrat, inclou l’accés de l’usuari a l’espai contractat. En les versions administrades, el client no disposa d’accés a la gestió de còpies.
2.7 Les característiques tècniques del servei, així com les tarifes, queden definides en tot moment per Kouten. En tot cas, els recursos i aplicacions relacionats amb el servei seran els que en cada moment hi hagi publicats al web, www.Kouten.cat.
2.8 Les modificacions en els serveis de BACKUP es regeixen pel que es disposa a la clàusula 14 d’aquest contracte.
En qualsevol cas s’entendrà notificat qualsevol canvi, que afecti als serveis de BACKUP o al que disposa aquest contracte, en el moment de publicar-los al lloc web de Kouten.
TERCERA.- CANVI DE PLANS
3.1 El client que té contractat el servei de BACKUP amb Kouten, pot canviar a una altra modalitat del mateix servei, ja sigui de característiques, recursos i aplicacions superiors al que disposa, o inferiors.
3.2 El canvi es realitzarà mitjançant la pàgina web.
3.3 Un cop realitzat un canvi en la modalitat del producte BACKUP no es podrà sol·licitar un altre canvi de modalitat en un termini de 30 dies, a comptar des de la realització de l’últim canvi.
3.4 Si el canvi és a una modalitat amb més espai o major nombre d’usuaris, es generarà un crèdit per la suma pagada i no consumida, que s’abonarà de la següent factura emesa al client.
3.5 El canvi a una modalitat amb inferiors característiques no generarà dret a cap devolució, entenent que s’ha cancel·lat el pla inicialment contractat amb anterioritat a la seva finalització, llevat que aquest canvi es produís durant el període de garantia a què fa referència la clàusula 4.13 d’aquest contracte.

QUARTA.- PREU I MODALITAT DE PAGAMENT

4.1 L’alta del servei BACKUP de Kouten és gratuïta en la modalitat no administrat, i té un cost de 80€+IVA en les versions administrades. En cas de requerir còpies de seguretat de diversos servidors, es farà una valoració personalitzada.
4.2 Per la disponibilitat d’aquest servei, el client haurà de pagar per avançat a Kouten el preu del servei de BACKUP escollit entre els disponibles al lloc web.
En tot cas, encara que un tercer intervingui en el seu nom, el client és responsable del pagament de les seves factures. La responsabilitat de facilitar les dades d’accés a un tercer és, única i exclusivament del client.
4.3 Les quantitats indicades per Kouten no inclouen els impostos, llevat d’aquells casos en que s’indiqui expressament.
4.4 El client podrà consultar en tot moment l’espai ocupat per les seves còpies de seguretat. Per augmentar aquest espai, haurà de canviar a una modalitat superior del servei de BACKUP, o bé contractar espai addicional.
4.5 Modalitat de pagament: El pagament del servei de BACKUP és mensual o anual, segons consideri el client.
4.6 El pagament es fa efectiu per avançat a través de domiciliació bancària al compte corrent titularitat del client, les dades es faciliten al formulari de contractació.
4.7 Kouten emetrà la factura corresponent detallant tots els conceptes que la conformen.
4.8 Kouten remet les seves factures telemàticament, i amb plena validesa legal, complint la normativa vigent en aquesta matèria i, per tant, garantint l’autenticitat de l’origen i la integritat del contingut.
4.9 Per cada devolució bancària que es produeixi per causes imputables al client, Kouten cobrarà una recàrrec addicional de 8,00 euros.
4.10 Kouten es reserva el dret de suspendre temporalment el servei prestat davant qualsevol incidència experimentada en el cobrament del servei i/o per falta de pagament fins la seva resolució. Si el client no procedís al pagament immediat un cop
feta efectiva la suspensió temporal, causarà baixa definitiva el producte per incompliment del contracte per part seva.
La manca de pagament de les ampliacions i/o dels serveis addicionals, és a dir els no incorporats en el preu del producte estàndard, ocasionarà la interrupció del servei principal.
En cas de desactivació del producte per impagament, es perdran totes les còpies realitzades. Si es torna a contractar aquest producte s’haurà de tornar a realitzar la salvaguarda de totes les dades.
4.11 Els preus estipulats al web de Kouten, i adjunts a aquest contracte, podran ser objecte de revisió per part de Kouten. Sense perjudici del que disposa la clàusula 14 d’aquest contracte per als canvis en els preus estipulats, s’estarà al que disposa el paràgraf que a continuació es recull.
En cas d’increment de preus dels serveis contractats, es notificarà als clients tal modificació abans que es vegin afectats per la variació en la següent factura que se’ls
emeti, de manera que en cas de no acceptar aquest canvi, puguin exercir el dret a
resoldre el present contracte sense necessitat de pagar cap quantitat addicional a Kouten. En finalitzar el termini de pagament per avançat quedarà resolt el contracte i,
per tant, causarà baixa del servei, en cas de seguir sense acceptar el nou preu.
4.12 El client disposarà d’un termini de trenta (30) dies naturals a partir de la data en què contracti aquest producte, per resoldre el present contracte sense incórrer en penalització ni despesa. No s’aplicarà aquest termini de garantia a les renovacions del contracte.
Després de l’exercici d’aquest dret, Kouten reintegrarà al client la quantia abonada per la prestació del servei.
Fora del termini de garantia a què es refereix aquest apartat el client no té dret a cap devolució pel cessament voluntari i anticipat del servei contractat, amb l’excepció establerta a la clàusula 3.4 d’aquest contracte.

CINQUENA.- ENTRADA EN VIGOR, DURADA I PRÒRROGA

5.1 El present contracte entrarà en vigor el mateix dia de la seva formalització, és a dir en el moment que el client tingui la possibilitat d’accedir a la utilització dels serveis de BACKUP, rebent el nom d’usuari i contrasenya, a més de la justificació de l’esmentat contracte, o bé l’activació del servei de BACKUP administrat.
5.2 El contracte tindrà una durada mensual o anual comptada a partir de la formalització del contracte.
5.3 Sense perjudici de la durada establerta en la clàusula anterior, el contracte es prorrogarà tàcitament amb el pagament de la factura, i no es donarà per finalitzat mentre el client no manifesti la seva baixa a través de qualsevol de les formes indicades a l’apartat 5.5.
No s’enviarà còpia del contracte de renovacions dels serveis, entenent-se sempre vigent el publicat al web https://kouten.cat/contracte-backup que recull la versió més actual.
5.4 Els recursos i aplicacions utilitzats del producte BACKUP contractat es poden activar o desactivar en qualsevol moment mentre el producte es trobi actiu i al current del pagament. Ara bé, si un recurs o aplicació té un cost mensual extra, desactivar-lo abans de la finalització del període abonat no donarà dret a la devolució de cap quantitat en concepte de serveis no consumits.
5.5 Si el client sol·licités la baixa, es farà efectiva el dia indicat pel client. Sempre que es faci amb el temps suficient per gestionar-la.
5.6 En donar-se de baixa els serveis de BACKUP, es perdran tots els

SISENA.- OBLIGACIONS I RESPONSABILITATS DE KOUTEN

6.1 En les seves relacions amb el client, Kouten es compromet a actuar amb la diligència deguda en la realització de les activitats contractades, lleialment i de bona fe. Kouten utilitzant tots els mitjans al seu abast per a facilitar un servei òptim, esforçant-se perquè pugui desenvolupar-se durant 24 hores al dia, 7 dies a la setmana de la manera més segura possible a llevat d’aquelles incidències que quedin fora del control de Kouten.
En aquest sentit Kouten es reserva el dret a interrompre el servei contractat en funció de reparacions tècniques i de manteniment dels equips, així com per a la millora dels propis serveis.
Kouten no és responsable de tot allò que sigui exclusivament imputable al client.
6.2 Kouten no pot garantir que la disponibilitat del producte BACKUP sigui continua i ininterrompuda durant el període de vigència del contracte, a causa de la possibilitat de problemes a la xarxa Internet, avaries en els equips servidors i altres possibles contingències imprevisibles.
El client accepta suportar dins dels límits raonables riscos i imperfeccions o poca disponibilitat dels servidors, els programes usats són tècnicament complexos i poden no haver estat testats prèviament sobre totes les possibilitats d’ús existents.
6.3 Per tant, el client renuncia expressament a reclamar qualsevol responsabilitat, contractual o extracontractual, danys i perjudicis a Kouten per possibles errors, lentitud o errors en l’accés i ús del producte contractat.
6.4 Tot i això, si Kouten incomplís els compromisos assumits en aquest contracte per prestar un servei ineficient durant un període ininterromput superior a 24 hores, la responsabilitat de Kouten es limitarà a la devolució dels diners cobrats pel servei durant aquest període d’interrupció.
6.5 En cap cas Kouten accepta responsabilitats derivades de pèrdues de dades, interrupció de negoci o qualsevol altre perjudici produït pel funcionament del servei per no complir amb les expectatives del client.
6.6 La informació emmagatzemada, i ús del servei són responsabilitat exclusiva del client, de manera que Kouten no es fa responsable de cap manera (ni directa ni subsidiària) de qualsevol dany directe o indirecte, que el client pogués ocasionar a tercers.
6.7 Kouten s’exonera de tota responsabilitat per les conseqüències que la manca d’operativitat de l’adreça e-mail del client o de no comunicar el canvi de direcció puguin produir, així com per la desinformació que al·legui el client causa de la seva pròpia negligència a l’hora de mantenir activa aquesta opció de contacte.
6.8 Kouten no es responsabilitza:
· De la contaminació per virus en els seus equips, és responsabilitat exclusiva del client la protecció dels seus sistemes.
· De les intrusions de tercers al servei del client, encara que Kouten hagi establert mesures raonables de protecció.
· De la configuració defectuosa per part del client.
· Dels deterioraments dels equips (terminals del client) o mal ús (responsabilitat del client). · De pèrdua de la clau de codificació per part del client.

SETENA.- OBLIGACIONS I RESPONSABILITAT DEL CLIENT

7.1 El client ha de complir tots els termes i condicions d’aquest contracte en l’exercici de la seva activitat professional, a més haurà d’actuar lleialment i de bona fe.
7.2 El client ha de satisfer la remuneració pactada, tal com es recull en la clàusula 4 d’aquest contracte.
7.3 Condicions d’ús del servei: Es prohibeix l’ús del servei de forma contrària a la bona fe i, en particular, de forma no exhaustiva:
· La utilització que resulti contrària a les lleis espanyoles o que infringeixi els drets de tercers.
· Els cracks, números de sèrie de programes o qualsevol altre contingut que vulneri drets de la propietat intel·lectual de tercers.
· La recollida i/o utilització de dades personals d’altres usuaris sense el seu consentiment exprés o contravenint el que disposa la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
7.4 Mitjançant la contractació d’aquest servei, el client es compromet a mantenir operativa, activa i actualitzada l’adreça e-mail proporcionada en el formulari de contractació per a les comunicacions amb Kouten, ja que constitueix el mitjà de comunicació preferent de Kouten per a la gestió àgil i fluïda en la prestació del servei sol·licitat com a conseqüència de la relació contractual que a través d’aquest contracte ens uneix.
Si el client vol canviar l’adreça e-mail facilitada en el formulari de contractació com a adreça de contacte haurà de notificar-ho a Kouten, i superar les mesures corresponents per a la verificació d’aquesta petició, de manera que en cap moment quedi interrompuda la comunicació entre ambdues parts contractants.
Kouten s’exonera de qualsevol responsabilitat per les conseqüències que la manca d’operativitat de l’adreça e-mail del client i/o de la falta de comunicació que el canvi de direcció no actualitzat pugui produir, així com per la desinformació que al·legui el client per la seva pròpia negligència a l’hora de mantenir-la activa.
7.5 El client reconeix haver testat el producte amb les seves necessitats, i que Kouten l’ha informat adequadament.
7.6 En el servei de BACKUP no administrat, client és l’únic responsable de la utilització i conservació del login i contrasenya per a l’accés als serveis contractats, ja que són els identificadors necessaris que permeten a Kouten contrastar l’autenticació de l’accés del client, i facilitar el permís a les actuacions que se sol·licitin des d’aquestes eines. L’ús d’aquests identificadors i la comunicació, fins i tot a terceres persones, es produeix sota la responsabilitat exclusiva del client.
7.7 El client és el màxim responsable del contingut de les còpies de seguretat realitzades, de les reivindicacions de tercers i de les accions legals que poden desencadenar en referència a propietat intel·lectual, drets de la personalitat i protecció
de menors.
El client és responsable respecte de les lleis i reglaments en vigor i les regles que tenen a veure amb el funcionament del servei, comerç electrònic, drets d’autor, manteniment de l’ordre públic, així com a principis universals d’ús d’internet
El client indemnitzarà Kouten per les despeses que aquesta tingués en cas d’imputació en alguna causa responsabilitat del client, inclosos honoraris i despises dels advocats de Kouten, fins i tot en el cas de decisió judicial no definitiva.
7.8 Queda prohibit al client accedir, modificar, visualitzar la configuració, estructura i fitxers dels servidors de Kouten. En cas de qualsevol problema que es pogués produir en els servidors i sistemes de seguretat de Kouten com a conseqüència directa d’una actuació negligent del client, aquest respondrà per la responsabilitat civil i penal que li pogués correspondre.
7.9 A causa de l’allotjament compartit de les còpies de seguretat el client ha desplegar i/o administrar el seu software respectant els estàndards tècnics disposats per Kouten. De manera que si Kouten adverteix, detecta i/o comprova un ús abusiu del servei per un consum excessiu de memòria, de CPU o qualsevol altra alteració que alenteixi el servidor en que es trobi ubicat, perjudicant o bé causant una disminució en la prestació del servei o dels drets d’altres clients, o tercers que comparteixen el servidor amb el client, es reserva el dret a suspendre, total o parcialment, el servei.
A aquest efecte, Kouten realitzarà una suspensió temporal del servei. Aquesta circumstància es notificarà al client perquè procedeixi a solucionar aquesta alteració, i si un cop reiniciat el servei es reincidís en aquesta circumstància de manera continuada o de mala fe, es procedirà a una baixa del servei sense dret a devolució de cap quantitat, per considerar un ús abusiu del servei contractat.
7.10 El client, amb l’acceptació del present contracte, accepta expressament l’enviament de les factures relatives a la prestació del servei contractat a través de mitjans telemàtics, tal com assenyala la normativa vigent en aquesta matèria.

VUITENA.- FORÇA MAJOR

Cap de les parts serà responsable per l’incompliment de les obligacions derivades del contracte i, per tant, no hi haurà dret a indemnització quan l’incompliment es degui a causes de força major.
Si la suspensió per aquesta circumstància és superior a 2 mesos el contracte es podrà cancel·lar a petició de qualsevol de les parts.

NOVENA.- FINALITZACIÓ

9.1 El contracte finalitzarà quan, a més de les causes legalment establertes, i les disposades en les diferents clàusules d’aquest contracte, es doni alguna de les següents:
a) Mutu Acord de les parts.
b) Finalització del període inicial de durada o de les successives pròrrogues.
c) Resolució per incompliment d’alguna de les parts de les obligacions derivades del contracte.
d) Quan qualsevol de les parts es trobi en situació de fallida o suspensió de pagaments.
9.2 Si l’incompliment del client fos causa de la resolució del contracte, tal com s’estableix en la clàusula 9.1.c), Kouten es reserva el dret a acabar de forma anticipada
el present contracte i, per tant, a desposseir a client del servei contractat sense previ avís i sense que el client tingui dret a indemnització ni a devolució de cap quantitat.
9.3 En cas de resolució o rescissió del contracte, per les causes anteriorment esmentades o qualssevol altres admeses en dret, el client haurà de complir les obligacions assumides amb anterioritat a la resolució del contracte davant Kouten i davant de tercers, i completar el document de sol·licitud de baixa que Kouten posa a la seva disposició amb aquesta finalitat.

DESENA.- PROPIETAT INTEL∙LECTUAL

10.1 Kouten és titular dels drets i llicències requerides per a l’oferiment del servei contractat, així com dels programes d’ordinador necessaris per a la seva implementació i la informació que aquesta obtingui sobre el mateix, amb l’excepció establerta en l’apartat 2 d’aquesta clàusula.
El client ha de respectar els programes d’ús de tercers posats a la seva disposició per Kouten encara que fossin gratuïts, dels quals Kouten disposa dels drets d’explotació necessaris.
El client, en virtut d’aquest contracte, no adquireix absolutament cap dret o llicència a propòsit del producte BACKUP, dels programes d’ordinador necessaris per a la prestació del servei ni tampoc sobre la informació tècnica de seguiment del servei, excepció feta dels drets i llicències necessaris per al compliment del present contracte i únicament durant el període de vigència.
Per a qualsevol actuació que superi el compliment d’aquest contracte caldrà autorització per escrit de Kouten.

ONZENA.- CONFIDENCIALITAT

11.1. Tota informació o documentació que qualsevol de les parts aporti a l’altra en l’elaboració i el transcurs del present contracte, es considerarà confidencial i exclusiva de qui els aporti, no podent ser revelada a tercers sense el seu consentiment.
11.2 Les parts acorden donar caràcter de confidencial a aquest Contracte, i s’obliguen a no revelar a tercers cap dels punts que l’integren sense el consentiment exprés d’ambdues parts.
11.3 Les parts exclouen de la categoria d’informació confidencial tota aquella informació que sigui divulgada per la part que la posseeixi, aquella que es converteixi en pública, la que hagi de ser revelada d’acord amb les lleis o amb una resolució judicial o acte imperatiu d’autoritat competent, i aquella que sigui obtinguda per un tercer que no es trobi sota l’obligació de confidencialitat.
11.4 Aquesta obligació de confidencialitat persisteix fins dos (2) anys després de finalitzar aquest contracte.
11.5 Cap de les parts adquirirà cap dret sobre qualsevol informació confidencial o altres drets de propietat de l’altra part com a resultat d’aquest contracte.

DOTZENA.- POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL.

12.1 Kouten, observant la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, informa que les dades personals que es recullen a través dels formularis del lloc web s’inclouen als fitxers automatitzats específics de clients de l’empresa.
La recollida i tractament automatitzat de les Dades de Caràcter Personal té com a finalitat el manteniment de la relació contractual que s’estableixi amb Kouten, així com l’acompliment de les tasques de gestió del servei de cobrament, en l’execució de aquest contracte, i per l’acompliment de les tasques d’informació, formació, comercialització (aquestes darreres tasques identificades sempre com a tals) i altres activitats pròpies de l’empresa.
Aquestes dades únicament seran cedides a aquelles entitats que les necessitin per a donar compliment a les finalitats indicades.
12.2 Kouten adopta les mesures tècniques i organitzatives necessàries per garantir la seguretat, integritat i confidencialitat de les dades, d’acord amb el disposat per la Llei Orgànica 15/99 de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal.
12.3 En qualsevol moment l’interessat podrà exercir els drets d’accés, oposició, rectificació i cancel·lació reconeguts en l’esmentada LOPD. L’exercici d’aquests drets el pot realitzar el propi contractant, pot demanar més informació a la següent adreça: info@kouten.cat
12.4 En aquells casos en què la LOPD ho requereixi, segons el seu article 12.2, Kouten actuarà com a encarregat del tractament i, per això, no aplicarà ni utilitzarà aquests fitxers amb finalitats diferents a la prestació del servei contractat, ni les comunicarà a altres persones encara que sigui per a la seva conservació, excepte petició expressa del client.
Davant de qualsevol indicació per part del responsable del fitxer, i per a la implantació de mesures de seguretat especials al servidor, cal posar-se en contacte amb Kouten a fi i efecte de regular les noves condicions en cas de ser necessari, no quedant, per tant, subjecte a aquest contracte.
12.5 Kouten no es fa responsable de l’incompliment de la LOPD per part del client. Pel que cap de les parts no es farà responsable pels incompliments de l’altra.
12.6 El client manifesta que totes les dades facilitades són certes i correctes. I es compromet a mantenir-les actualitzades comunicant a Kouten qualsevol modificació. El client respondrà de la veracitat de les seves dades i serà l’únic responsable de qualssevol conflictes o litigis resultants de la seva falsedat o bé inexactitud.

TRETZENA.- CESSIÓ

El client no podrà cedir a tercers drets i obligacions derivades d’aquest contracte sense el previ consentiment per escrit de Kouten, llevat d’aquells serveis que disposin entre les seves característiques, la possibilitat d’activar múltiples usuaris i es cedirà ajustant-lo a les directrius i filosofia del servei.

CATORZENA.- MODIFICACIONS

14.1 Kouten es reserva el dret de modificar les característiques i condicions dels serveis, sempre en benefici del propi servei. Per fer-ho, no ha de complir cap altra formalitat que la d’informar al client amb un avís on-line i/o incorporar la modificació a les clàusules del contracte i/o remetre-ho per correu electrònic.
Sense perjudici del que disposa l’apartat anterior, Kouten comunicarà per escrit aquestes modificacions el més aviat possible per a la seva adaptació pel client.
El client, un cop comunicada la modificació per part de Kouten, disposa del termini de 7 dies, des de la recepció, per resoldre el contracte en cas que no accepti les noves condicions. Passat aquest termini sense comunicació en sentit contrari per part del client, s’entendrà que accepta les noves condicions.
14.2 Si com a conseqüència de les incorporacions de millores fruit de l’I+D constant de Kouten, així com dels avenços tècnics i tecnològics que es produeixen en els serveis de la societat de la informació, es produïssin canvis en els productes, altres serveis i sistemes de gestió, administració (ex. noves formes de pagament segures a la xarxa) de Kouten, per a l’adaptació a aquests avenços es procedirà, si s’estima convenient per part de Kouten, a realitzar les modificacions que siguin necessàries per al seu aprofitament.
En aquests casos, Kouten comunicarà prèviament als clients la informació relativa als canvis que els afectin, i establirà el termini necessari en cada cas perquè si el client no estigués d’acord amb els canvis, pugui resoldre el contracte, respectant en tot cas el disposat a la clàusula 9.3.
Kouten, actuant diligentment i de bona fe en l’àmbit de mercat de la seva activitat comercial, realitzarà aquestes modificacions sempre que suposin un benefici, no només per al desenvolupament de les noves tecnologies, sinó també per al funcionament de l’empresa, i fins i tot del servei ofert en aquest contracte. De manera que no suposin un perjudici per als clients en el seu conjunt.
En cas de conflicte entre el perjudici a un nombre reduït de clients i el desenvolupament de Kouten i/o l’adaptació als avenços tècnics i tecnològics dels serveis de la societat de la informació s’atendrà al benefici de la majoria dels clients en aquesta adaptació i l’avanç de Kouten en l’àmbit de les noves tecnologies.

QUINZENA.- LIMITACIÓ DE GARANTIA I DE LA RESPONSABILITAT

15.1 En cap cas Kouten, ni gerents i alts càrrecs, administradors, accionistes, agents o treballadors que en depenen contrauran cap responsabilitat per causa, ja sigui directa o indirectament relacionada amb la utilització que faci el client del servei de Kouten.
15.2 Les parts reconeixen que l’entrada en vigor d’aquest contracte, no suposa cap tipus de representació, delegació, garantia o altres acords diferents dels expressament descrits en aquest contracte; i d’acord amb això, tots els termes, condicions, garanties o altres aspectes implicats per convenis o reglamentació general, queden explícitament exclosos fins als límits permesos per la llei.

SETZENA.- NUL∙LITAT

Si qualsevol estipulació d’aquest contracte fos declarada nul·la o sense efecte, en tot o
en part, per qualsevol tribunal o autoritat competent, les restants estipulacions conservaran la seva validesa, llevat que les parts discrecionalment decideixin la terminació del contracte.

DISSETENA.- LEGISLACIÓ APLICABLE I TRIBUNALS COMPETENTS

17.1 En el no previst, així com en la interpretació i resolució dels conflictes que poguessin sorgir entre les parts com a conseqüència d’aquest contracte, serà d’aplicació la legislació espanyola.
17.2 La prestació dels serveis objecte d’aquest contracte es regirà per a la legislació espanyola. Per qualsevol divergència sorgida del present contracte, ambdues parts se sotmeten expressament, i amb renúncia al fur propi, a la decisió de l’assumpte o litigi planejat, mitjançant l’arbitratge institucional de ARBITEC, Associació Espanyola d’Arbitratge Tecnològic, a la qual encomanen l’administració d’arbitratge i la designació dels àrbitres. L’arbitratge es realitzarà conforme el procediment establert en el Reglament Arbitral de ARBITEC i en la Llei d’Arbitratge, de 23 de desembre de 2003 i podrà realitzar-se a través d’Internet o utilitzant qualsevol altre mitjà telemàtic. El laude arbitral haurà de dictar-se durant els noranta dies següents a l’acceptació del càrrec per part dels àrbitres designats, obligant-se ambdues parts a acceptar i complir la decisió continguda en ell.
17.3 Tot l’anterior s’entén sense perjudici que les parts es puguin sotmetre a un procediment judicial, en aquest cas es farà davant la jurisdicció i competència dels Jutjats i Tribunals de Manresa, renunciant expressament al propi fur.
17.4 Si resulta raonablement possible, el compliment d’aquest Contracte, continuarà durant el curs de qualsevol desacord i/o procediment arbitral o judicial. Si qualsevol clàusula d’aquest contracte fos declarada nul·la o sense efecte, en tot o en part, per qualsevol tribunal o autoritat competent, les restants clàusules conservaran la seva validesa, llevat que les parts discrecionalment decideixin la finalització del contracte.
Nota: Els preus dels serveis relacionats al contracte no inclouen IVA.