Ja fa uns anys que Microsoft va treure al mercat l’Office 365. Una versió d’Office que emmagatzema els documents al núvol, i permet accedir i editar els arxius des de diversos equips (a casa, a la feina, o des d’on es vulgui).

Per la gestió del correu, i en la mateixa línia, Microsoft va desenvolupar l’Exchange Online.

Com a partner de Microsoft, a Kouten us podem informar sobre aquestes eines, i aclarir-vos qualsevol dubte que tingueu. Ja sigui referent a les característiques i avantatges d’Exchange Online, o Microsoft Office 365. Activar, integrar al sistema informàtic, o fins i tot fer-ne el manteniment. Ja sigui a clients particulars o professionals, o bé a empreses.

Un aspecte destacable de Microsoft Exchange Online i Office 365, és el sistema de comercialització. Que els converteix en una combinació especialment atractiva per particulars, autònoms, i professionals lliberals. En permetre la contractació de comptes d’Exchange Online a partir de 50€/any cadascun. I Exchange Online + Office 365 per poc més de 150€/any per cada usuari*.

És clar que en funció del nombre d’usuaris i les necessitats de l’entorn de treball, resultarà més eficient una alternativa basada en la virtualització dels sistemes informàtics. Tot i que si les necessitats de mobilitat es limiten al programa de correu i als documents d’Office, utilitzar Exchange Online, conjuntament amb Office 365 és una combinació que pot aportar una gran agilitat, i una millora notable de la productivitat.

Si voleu més informació, podeu seguir aquest enllaç:

 

*Preus de setembre 2019